niedziela, 9 lutego 2014

Chodzenie przy nodze bez smyczy & test piłki Sum Plast

Dostałam ogrom weny twórczej i mam ochotę pisać milion postów xD.  Jak mówi tytuł, dzisiaj będzie sprawozdanie z naszego chodzenia przy nodze bez smyczy na kontakcie wzrokowym. Byłam wczoraj w lesie z Nandem i tam ćwiczyliśmy kontakt. Szło idealnie, wow mega skupienie wow wow. Przewróciłam sie na jego koślawej łapie, ale nawet to nie wywaliło psa z równowagi psychicznej, co mu się rzadko zdarza. Szliśmy tak z 0,5 km na kontakcie i zwolniłam go komendą 'biegaj'. Byłam w szoku, miałam ochotę wycałować mojego psa wszędzie, bez wyjątków, haha.
Jak wiecie trudno zrobić zdjęcie psu na kontakcie podczas marszu, ale mam takie coś, o :

Teraz mam nowinę. Wczoraj byłam w sklepie zoologicznym Top Zoo i kupiłam dwie dość duże piłki dla psa, z firmy Sum Plast. Zapachowe, bo takie bardziej pociągają mojego nochala. Super się nimi rzuca, fajnie się odbijają nawet na miękkim podłożu. Są bardzo wytrzymałe, na mocny uścisk szczęk wręcz idealne. Piłki, koziołki ( gumowe ), ringo, wodne zabawki z Sum Plast u nas sprawdzają się fantastycznie. Nando uwielbia zabawki z tej firmy,  ja też bardzo mocno ufam w ich akcesoria, bo wiem, że nie rozlecą sie na pół kiedy Młodzik je ugryzie. Mamy kilka zabawek z tej firmy, jutro mam zamiar zrobić zdjęcie psu z wszystkimi zabawkami Sum Plast jakie mamy i dorzucę do posta. Oto jedna z dwóch piłek, jakie kupiłam, jeszcze nieużywana, czeka na swój czas : 

                                                                                                         Pozdrawiamy! 



2 komentarze:

  1. Moja suczka z własnej inicjatywy też zaczyna chodzić na kontakcie.
    Ładna piłka, mówisz, że dobra. Nie kuś mnie. Ja nie mam po co kupować, bo Perła i tak jej nie tknie.

    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, haha, piłka świetna. Nando ją uwielbia ;).

      Kuuup, kuuuup :D

      Usuń